Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube)
Telefonia internetowa (VoIP) TeleCube.pl to usługa, która zyskała już uznanie, w oczach wielu przedsiębiorców i instytucji, nie tylko polskich, ale również zagranicznych.
Dlaczego? Bo mogą być oni pewni pozyskania produktu za którym stoją: jakość; dobra cena; wsparcie (multikanałowe – telefon, email, czat) i doświadczenie doradców Klienta oraz szeroki wybór możliwości, tak w sensie rodzaju usługi jak i jej skalowalności.
TeleCube to przede wszystkim: wirtualna centrala telefoniczna.
Centralka TeleCube zastępuje (lub ewentualnie wspomaga) tradycyjną sekretarkę, w aspekcie rozdzielania połączeń. Dzieje się to automatycznie, według ustalonego wcześniej schematu. Dzwoniący, za pomocą tonowego numeru, wybiera konkretnego odbiorcę i łączy się z nim, lub czeka w kolejce, jeśli adresat akurat prowadzi już rozmowę.
Niewielka firma, której wystarczy 5 stanowisk telefonicznych, może zakupić taką usługę już za 39 zł netto + 23%VAT/miesięcznie, w pakiecie o nazwie Start. Wymieniony pakiet zawiera takie opcje jak m.in.
- kolejkowanie połączeń,
- menu tonowe IVR,
- poczta głosowa,
- fax internetowy,
- SMS,
- billing połączeń oraz statystyki z kolejek,
- przekierowania,
- warunek czasowy,
- bezpłatny wirtualny lektor.
W pakiecie otrzymuje się również 2 polskie numery stacjonarne (z puli TeleCube lub można przenieść do TeleCube swoje obecne numery) i 5 tzw. numerów wewnętrznych (kont SIP). Dzięki numerom wewnętrznym, firma może prezentować się jednym numerem stacjonarnym, ale wykonywać i przyjmować wiele połączeń jednocześnie.
Usługę można odpłatnie rozbudować m.in. o:
- dowolną ilość numerów, w tym stacjonarne numery zagraniczne, z blisko 60 krajów oraz polskie numery komórkowe,
- nagrywanie rozmów i telekonferencje,
- widget typu callback o nazwie Ringy.
Co ważne, TeleCube oferuje 14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów swojego produktu. To pozwala zapoznać się z nim i podjąć przemyślaną decyzję co do jego zakupu.
Wraz z wirtualną centralą, dostawca TeleCube.pl, jako operator telekomunikacyjny oferuje również połączenia telefoniczne po atrakcyjnych stawkach, już od 5 groszy netto za minutę rozmowy.
W maju 2022 roku TeleCube wzbogacił swoją ofertę o autorski system do zarządzania kontaktami z Klientami o nazwie TeleCube CRM (ccrm.pl). Narzędzie to stale się rozwija, ale już w chwili obecnej posiada m.in. rozbudowaną Historię Kontaktu, Kartę Klienta (osób indywidualnych i firm) czy dialer. Warto dodać, że CRM jest zintegrowany z e-centralą TeleCube i można go przetestować przez 14 dni.
zdjęcia
wideo

